Povestea RENOMIA

RENOMIA este unul dintre liderii in asigurari si managementul riscului. Jiřina Nepalová a infiintat, compania impreuna cu fii sai, Jiří si Pavel, in 1993. Obiectivul nostru este sa oferim clientilor servicii de cea mai buna calitate, insotite de o cunoastere profunda a industriei.

Pe parcursul istoriei, aceasta afacere de familie s-a reinventat, ajungand o intreprindere cu o prezenta internationala. In intreaga lume, 1,500 de profesionisti cu experienta se dedica nevoilor clientilor, oferind consultanta pentru dezvoltarea afacerilor si pentru obtinerea obiectivelor, avand in prim plan obiectivele clientilor. 

RENOMIA investeste continuu in dezvoltarea companiei si a angajatilor, pentru a oferi consultanta necesara clientilor si afacerilor acestora. RENOMIA considera, de asemenea, ca este misiunea sa de a-I ajuta pe cei mai putin norocosi.

Misiune

Asiguram oameni si companii, contribuind la o viata mai buna 

Valori 

Din prima zi, RENOMIA a avut un set de valori care sunt impartasite de toti angajatii nostri in tot ceea ce fac in fiecare zi. Cele mai importante valori sunt:  

  • Relatii bune de parteneriat

  • Credibilitate

  • Servicii

  • Dezvoltare

  • Pasiune

florentinum praha atrium
pobočka liberec
pobočka renomia praha recepce

Viziunea 2030: Reprezentam siguranta. Cele mai bune servicii si cea mai competenta echipa, intotdeauna de partea clientului.

  • O companie internationala, prietenoasa, in care regasesti o atmosfera de familie.
  • Cel mai cunoscut brand, care contureaza tendintele in domeniul sau
  • Echipa cea mai buna si cu cel mai mare grad de satisfactie, un angajator atractiv, care ofera oportunitati de cariera pe termen lung

  • Clientii beneficiaza de servicii in toate zonele noastre de activitate, acesta fiind un angajament pe termen lung. Folosim un limbaj simplu in relatiile cu clientii, oferindu-le cea mai mare valoare adaugata, de aceea suntem prima alegere a acestora.
  • Furnizam cele mai bune servicii oriunde in lume, utilizand know-kow de top
  • Lider in tehnologie si inovatie
  • Dezvoltarea de produse si servicii care sa creasca satisfactia clientilor
  • O companie cu responsabilitate sociala